Flayer sifarişi (5000 ədəd)


flayer ,çapı və sifarişi, flayer hazırlanması, flayer dizaynları

*170 qram kağız
*Ofset çapı
*3-6 iş günü ərzində təhvil verilir
*Minimal flayer sifarişi üçün tiraj 5000 ədəd
*Dizayn əlavə 30 AZN

Flayer sifarişi necə tərtib etmək olar: bələdçi

Küçədə kimsə sizə flayer verəndə və ya poçtdakı əskinasların və sənədlərin arasında gizlədilmiş flayeri tapanda nə edirsiniz? Onu səbirsizliklə oxuyursunuz? Yoxsa ona ikinci bir nəzər salmadan atırsan? Həqiqətən, son dəfə nə vaxt diqqət yetirdiyiniz flayer almısınız? Bu gün flayer sifarişi və çapı haqqında ətraflı məlumat verəcəyik.

Öz diqqətinizi çəkən şeylər haqqında düşünmək, flayer hazırlayarkən başlamaq üçün əla yerdir. Bir çox şirkət bunu səhv başa düşür və onların flayerləri təkrar emal qutusuna atılır. Flayerlərinizin həqiqətən təsir göstərməsini təmin etmək üçün flayer sifarişi zamanı dizaynına dair hərtərəfli bələdçimizi izləyin. Biz sizi flayer çapı üçün strategiya və konsepsiyadan çapa və paylamaya qədər aparacağıq.

  • Flayer strategiyanızın təsviri
  • Flayer dizayn konsepsiyanızın qurulması
  • Flayerlərinizin dizaynı
  • Flayer çapı və paylanması
flayer sifarisi, flayer sifarişi, flayer çapı, flayer capi

Flayerlərin strategiyanızın təsviri

İstər layihə olsun, istərsə də peşəkar dizayner üçün qısa məlumat olsun, flayerin dizaynına birbaşa keçmək cazibədar ola bilər. Flayer çapı üçün marketinq kampaniyanızda təsirli rol oynamasını istəyirsinizsə, bu rolun tam olaraq nə olacağını bilməlisiniz! Beləliklə, özünüzü dizayn prosesinə başlamazdan əvvəl, arxasındakı strategiya üzərində düzgün hazırlıq işləri görməyə vaxt ayırdığınızdan əmin olun.

  • Marketinq kampaniyanız üçün ümumi məqsədiniz nədir?

Flayer sifarişi etməzdən əvvəl daha böyük sual yaranır: Hazırda biznesinizdə nəyə nail olmağa çalışırsınız? Marketinq fəaliyyətinizdən hansı nəticələri əldə etmək istəyirsiniz? Yeni bir marka haqqında məlumatlılıq yaratmağa çalışırsınız? Yeni məhsulun satışını təşviq etmək? Nişanlılığı artırmaq? Potensialları toplamaq? Flayerin bu məqsədi dəstəkləmək üçün düzgün vasitə olub-olmadığını müəyyən etməzdən əvvəl ümumi məqsədinizi təcrid etməlisiniz.

  • Bu flayer marketinq kampaniyanızda hansı rolu oynayır?

Bütövlükdə marketinq üçün aydın məqsədlərinizə sahib olduqdan sonra flayer sifarisi üçün xüsusi hədəf təyin edə bilərsiniz. Flayerlər yerli biznesin və ya hadisənin təşviqində və müəyyən bir yerə insanların axınını artırmaqda xüsusilə təsirli ola bilən ucuz və hədəflənmiş marketinq vasitəsidir. Flayerləriniz ümumi marketinq hədəfinizi necə dəstəkləyəcək və həyata keçirdiyiniz fəaliyyətlərin qalan hissəsinə uyğunlaşacaq? Flayerlərdən istifadə etməyin başqa bir taktikaya qarşı xüsusi faydası nədir?

  • Hədəf auditoriyanız kimlərdir?

Marketinqdə etdiyiniz hər şeydə olduğu kimi, ilk növbədə kiminlə danışdığınızı bilməlisiniz. Buraya demoqrafik məlumatlar – yaş, cins, yer və s., həmçinin psixoqrafik – düşüncələr, münasibət və davranışlar daxildir. Sizi heç vaxt eşitməmiş insanları hədəfləyirsiniz və ya keçmiş müştəriləri geri qaytarmağa çalışırsınız? Müştəriləri rəqibdən uzaqlaşdırmağa çalışırsınız? Təklif etdiyiniz şeylərdən ən çox faydalanacaq şəxs kimdir? Bütün bunları flayer capi sifariş etməmişdən öncə analiz etmək
mütləqdir.

  • Əsas mesaj nədir?

İndi hədəf auditoriyanıza sahib olduğunuz üçün, onların flayer çapı nda görmək istədiyiniz mesaj nədir? Onların nə düşünmələrini, hiss etmələrini və ya etmələrini istəyirsiniz? Brendiniz və ya məhsulunuz haqqında nəyi xatırlamalıdırlar? Onların sizinlə əlaqələndirməsini istədiyiniz bir fayda və ya atribut nədir? Sonda flayer çapı olunmuş daha çox məlumatınız ola bilər, lakin bu vacib mesaj haqqında çox dəqiq olmalısınız.

  • Flayer çapı nəticəsində onların hansı hərəkəti etmələrini istəyirsiniz?

Siz həmçinin flayeri oxuduqdan sonra insanın nə etməsini istədiyiniz barədə çox dəqiq olmaq istəyirsiniz. Məsələn, onlar onlayn qeydiyyatdan keçməlidirlər və ya müəyyən bir tarixdə mağazaya gəlməlidirlər? Məqsədiniz maarifləndirmək olsa belə, siz yenə də oxucunun növbəti addım kimi edə biləcəyi konkret bir hərəkətə aydınlıq gətirmək istəyəcəksiniz. O, sadəcə olaraq daha çox məlumat üçün vebsaytınıza baş çəkə və ya sizi sosial mediada izləyə bilər – sadəcə olaraq oxucunun bundan sonra nə edəcəyini bilməsini asanlaşdırın.

  • Flayer çapı necə və harada paylanacaq?

Flayerlər küçədə şəxsən verilə, bülleten lövhələrinə yapışdırıla və ya poçtla göndərilə bilər. Onları elektron şəkildə də yaymaq olar. Özünüzü necə paylayacağınızı düşünün və flayerin dizaynı üçün bunu nəzərə alın. Məsələn, bir yerdə divara asılmış kiçik flayer insanların diqqətini cəlb etmək üçün ilk növbədə daha böyük və daha cəsarətli olmalıdır, şəxsən kiməsə verilən flayer isə daha kiçik şrift ölçüsündə daha çox məlumat əldə edə bilər.

Flayer sifarişi üçün dizayn konsepsiyanızın qurulması

Yaxşı, strategiyanız var, lakin dizayn etməyə başlamazdan əvvəl hələ bir addım var! İndi siz flayerin üslubu və məzmunu baxımından daha konkret olmağınız lazımdır. Bunu etdikdən sonra dizaynın özü asan olacaq.
Flayer çapı üçün ən vacib olanda elə məhz budur.

  • Hansı rənglərdən istifadə etmək istəyirsiniz?

Cəsarətli və parlaq rənglər insanların diqqətini cəlb edəcək, lakin dizayn həm də markanız, sənayeniz və hədəf auditoriyanızla işləməlidir.

Mesajınızı gücləndirəcək rənglər hansılardır? Məsələn, sağlamlıq və rifah üçün yaşıl və sarı və ya uşaqlar üçün parlaq əsas rənglər. Onun super canlı və rəngarəng olmasını istəyirsiniz, yoxsa iki və ya üç rənglə hər şeyi sadə və parlaq saxlamaq istəyirsiniz? Qara və ağ rəngdə işləyə bilərmi (büdcəniz məhduddursa, xüsusilə vacib sual)? Flayer çapı zamanı dizayn rənglərini nəzərə alın.

  • Hansı brend elementlərini vurğulamaq lazımdır?

Flayerdəki mesajınız nə olursa olsun, oxucunun onun kimdən gəldiyini bildiyinə əmin olmalısınız. İnsanların kim olduğunuzu və nə etdiyinizi xatırlamasını təmin edəcək brend şəxsiyyətinizin hansı elementləri var? Flayerdə mütləq nə olmalıdır – loqotipiniz, sloganınız və veb saytınızın URL-i? Bəs mətbəə – brend şriftiniz varmı? Sizi dərhal tanınmağa məcbur edən bir marka maskotunuz və ya başqa təsviriniz varmı? Flayer sifarişi etməmişdən öncə bunları nəzərə alın.

  • Hansı yazını hansı prioritetdə istəyirsiniz?

İndi flayer çapı üçün dizayn da olacaq dəqiq mətni müəyyənləşdirməyin vaxtı gəldi. Daha əvvəl müəyyən etdiyiniz əsas mesajı xatırlayın və bunun əsas mesaj olduğuna əmin olun. Sonra, flayerdə başqa hansı məlumatların olması lazım olduğuna və hansı ardıcıllıqla görünəcəyinə qərar verin. Kifayət qədər yer yoxdursa, nədənsə imtina etmək olarmı?

  • Hansı təsviri daxil etmək istərdiniz?

Təsvirdən söz düşmüşkən, siz hansı üsluba üstünlük verirsiniz? Yüksək keyfiyyətli fotoqrafiya insanları cəlb etməkdə həqiqətən təsirli ola bilər – sizin özünüz varmı, yoxsa stok fotolarından istifadə etməyə hazırsınız? Bəs digər şəkillər növləri haqqında nə demək olar? Qrafiklərdən və ya nişanlardan, hətta cizgi filmlərindən və ya rəsmlərdən istifadə etmək məqsədəuyğun ola bilərmi? Əvvəllər olduğu kimi, bu qərarları verərkən brendinizi, sənayenizi və hədəf auditoriyanızı düşünün. Flayerlərin çapı və flayer sifarişi etməmişədn öncə şəkilləri seçməyi unutmayın.

  • Fəaliyyətə çağırış nədir?

Mesaj iyerarxiyası daxilində strategiyanızda müəyyən etdiyiniz hərəkətə çağırışda çox aydın olmalısınız. İnsanların atmasını istədiyiniz növbəti addım nədir və bu hərəkəti edə bilmək üçün onlara hansı məlumat lazımdır – sosial media profili, vebsayt URL və ya başqa bir şey? Bunu çox sadə edin ki, heç bir fərziyyə olmasın.

  • Flayerin müəyyən ölçüdə və ya formada olması lazımdırmı?

Flayerlər çapı və sifarişi adətən olduqca standart formatlarda gəlir – çox vaxt onlar A5 olurlar. Standart forma və ölçüdə qalmaq istəyirsiniz, yoxsa gözə çarpan bir şey istəyirsiniz? Əgər bu lüks məhsuldursa və çatdırmaq üçün çoxlu məlumatınız varsa, bəlkə sizə böyük ölçülü broşura formatından daha çox ehtiyacınız var? İnsanları onunla ünsiyyət qurmağa vadar edən yaradıcı bir format düşünə bilərsinizmi – hətta sadəcə qatlansa və açılsa belə – və ya onu əldə etdikdən sonra istifadə edir?

Flayerlərin dizaynı

İndi flayer üçün strategiyanıza və konsepsiyanıza sahib olduğunuz üçün faktiki dizaynla davam edə bilərsiniz.

  • Flayer çapı üçün motivasiya olaraq bəyəndiyiniz digər flayerləri tapın

Nəyin mümkün olduğuna dair fikir əldə etmək üçün orada olan digər flayerlərə baxın. Flayerlərin əldə edəndə onları toplamağa başlayın və nəyi bəyənib, nəyi bəyənmədiyinizə baxın. Hansı üslubların sizə uyğun olduğunu görmək üçün mövcud dizaynları onlayn nəzərdən keçirin. Flayer çapı və sifarişi üçün sizə qanad verəcək 99 flayer dizayn ideyasına baxın.

  • Flayer Dizaynı konsepsiyanızı frilanser və ya dizayn müsabiqəsi üçün qısa olaraq istifadə edin

İndi aydın və təsirli bir xülasə üçün lazım olan hər şeyə sahibsiniz. Dizayn prosesində irəliləmək üçün ya sizin üçün flayer dizayn etmək üçün sevimli frilanserinizi seçə bilərsiniz, ya da flayer dizayn müsabiqəsinə başlaya və dünya üzrə dizaynerlərdən müxtəlif flayer dizaynı ideyalarını əldə edə bilərsiniz.

  • Dizayn təkliflərini meyarlarınıza uyğun olaraq qiymətləndirin

Flayer capi üçün dizaynlar daxil olmağa başladıqda, onları qısa məlumatınızla və tam olaraq nə axtardığınızla yoxladığınızdan əmin olun. Brendləşmə aydındırmı? Bütün müvafiq məlumatları ehtiva edirmi? Mesajların iyerarxiyası düzgündürmü? Bu obyektiv meyarlara sadiq qalmaq, əslində sizə lazım olanı etməyən bəzi bədii yaradıcılığa qapılmadan dizaynları çeşidləməyə kömək edəcək.

  • Son dizaynınızı seçin

Effektiv flayer dizaynı düzgün auditoriyanı cəlb edir, aydın mesaj və fayda verir və tamaşaçını konkret hərəkətə keçməyə ruhlandırır. Hədəf auditoriyanızdakı insanlardan real rəy toplamaq üçün dizayn müsabiqənizin bir hissəsi kimi sorğudan istifadə edə bilərsiniz. Kriteriyalarınıza uyğun gələn və auditoriyanız üçün ən yaxşı şəkildə işləyən dizaynı seçin. Flayer sifarisi sizə bu halda maksimum xeyir gətirəcək

Flayerlərin çapı, Mətbəə və çap xidmətləri. Flayer sifarişi
  • Düzəltmə

Son dizaynı əldə etdikdə yoxlayın və hərf səhvlərinin olmadığını yenidən yoxlayın. Başqasını, layihəyə sizin kimi dərindən baxmayan birini baxmağa çağırın. Bütün məlumatların orada olduğundan əmin olun – tədbirin tarixi (uh!) və ya veb-sayt URL-i olmayan flayer dizaynını neçə dəfə əldə etdiyinizə təəccüblənəcəksiniz. Bütün zəhmətinizin belə açıq, lakin kritik bir səhvlə məhv olmasını istəmirsiniz. Flyaer çapından öncə buna mütləq fikir verin.

  • Lazım olan faylları aldığınızdan əmin olun

Onlayn olaraq RGB-də ekranda flayer dizaynlarınıza baxacaqsınız, lakin flayer çap etmək üçün CMYK-ya ehtiyacınız olacaq, ona görə də bu çevrilmiş faylları əldə etdiyinizə əmin olun. Dizaynın bir hissəsi kimi fotoşəkilləriniz varsa, onlar yüksək qətnamə olmalıdır. Çap etmək üçün ən azı 300 dpi keyifiyyət lazımdır. Dizaynınız kağızın kənarlarına gedirsə (ətrafında hərfi boşluq yoxdur), çap və kəsmə xətalarını nəzərə almaq üçün dizaynerin istədiyiniz ölçüdən kənarda bir az əlavə dizayn olan kəsim yeri daxil etdiyinə əmin olun.

Flayer çapı və paylanması

Flayeriniz həqiqətən çap olunduqdan sonra siz onu tamaşaçılarınızın önünə çıxarırsınız.

  • Mətbəə, Çap agentliyi tapın

Flayerlərin çapı ilə məşğul olan mətbəə seçərkən qiymət, keyfiyyət, çap növü və vaxtı nəzərə almalısınız.

Rəqəmsal printerlər adətən vaxtın daha sürətli dönüşünü təklif edir və tam rəngli ehtiyacları olan kiçik çaplar üçün əladır. Daha böyük miqdarda axtarırsınızsa, onlar bir az baha ola bilər. Ofset çapı adətən minimum bir neçə yüz ədəd tələb edir, lakin rənglərin sayı baxımından çevikliyə malikdir (əgər tam rəngli çap işini görmürsənsə, pula qənaət edə bilərsiniz). Adətən daha uzun quraşdırma vaxtı var. Böyük çap nəşri (1000+ ədəd) edirsinizsə, təcili çap sifariş üçün pul ödəməli olsanız belə, demək olar ki, sizin üçün ən yaxşı seçimdir.

Görülən bir kompromis ola bilər – çətin ki, daha aşağı qiymətə tələsik iş üçün ən yaxşı keyfiyyət tapa biləsiniz! Flayerləri özünüz götürə bilmək və çatdırılma üçün vaxtınız yoxdursa, yeri də nəzərdən keçirin.

  • Kağızın özünün keyfiyyətini və toxumasını seçin

Hansı qalınlıqda kağız istəyirsiniz? Daha çox açıqcaya bənzəyən bir şey istəyirsiniz, yoxsa nazik vərəqədən razısınız? Mat yoxsa parlaq? Onu bükmək lazımdır? Seçimlərin nə olduğunu görmək üçün mətbəə dən bəzi nümunələr alın. Yenə də büdcənizdən asılı olaraq burada kompromis lazım ola bilər.

  • Flayer sifarişi nüsxələrin sayına qərar verin

Aydındır ki, ümumi çap sayı artdıqca hər bir flayer çapı qiyməti azalacaq – ancaq ehtiyacınızdan daha çox nüsxə çap etmək üçün pul sərf etmək və hamısının zibil qutusuna atılmasını istəmirsiniz. Əgər bu zamana həssas bir hadisə və ya təbliğ etdiyiniz mövsümi təklifdirsə, onlardan təkrar istifadə edə bilməyəcəksiniz, ona görə də planlaşdırın.

  • Çapı bir ədəd çap edərək test edin

İdeal olaraq, tam sifariş çap edilməzdən əvvəl sınaq çapını görə bilərsiniz. Şeylər kağız üzərində onlayn olduğundan fərqli görünür, beləliklə, siz son məhsulu həqiqətən yoxlaya, şəkillərin və rənglərin keyfiyyətinə baxa, surətin faktiki ölçüdə oxunaqlı olduğuna əmin olun və onu bir daha yoxlaya bilərsiniz!

  • Fiziki paylanma

Flayer sifarişi prosesi çap mərhələsində bitmir – bu, həqiqətən yalnız başlanğıcdır! İndi bütün zəhmətinizin bəhrəsini verdiyinə əmin olmaq şansınızdır. Bu heyrətamiz yaradıcılığı doğru insanların əlinə necə alacaqsınız? Flayerlərin görünmə, oxunma və hərəkətə keçmə şansını necə artıracaqsınız? Doğru yerlərə getdiyinizə və doğru insanlara çatdığınızdan əmin olun.

  • Rəqəmsal paylama

Nəhayət, unutmayın ki, onlayn olaraq da istifadə etməklə bu dizaynlardan daha çox məsafə əldə edə bilərsiniz. Heç bir əlavə xərc çəkmədən daha çox insana çatmaq üçün onları e-poçt siyahınıza pdf kimi göndərməyi və sosial mediada yerləşdirməyi düşünün. Flayer sifarişi üçün ümid edirik məqaləmiz faydalıdır.

Sifariş etmək istəyirsinizmi?

Sadəcə 125 ₼

Tiraj çoxaldıqca endirim tətdbiq edilir