Loading
Mətbəə məhsulları sırasında ən çox satılan məhsullardan biridə Bukletdir. Bukletlər A4 ölçüsündə 3 qatlanan vərəqdən ibarət olur. Bukletlər digər məhsullardan üstünlüyü onun mini kataloq rolu oynamasıdır. Məhsul və xidmət çeşidləri çox olan korporativ müştərilərimiz adətən Buklet sifarişi edir. Buklet çapı zamanı 3 qatlanan olur və ölçüsü böyük olur. Bu ona geniş çeşidli məhsullar əlavə etməyə imkan verir. Siz bizim mətbəəmizdə həmçinin kataloqlarda sifariş edə bilərsiniz.
Buklet çapı bir şirkət və ya təşkilatı tanıtmaq məqsədilə hazırlanır. Daha çox məlumat verməyə imkan yaradan mətnlərlərdən ibarət olur. Məhsul və fəaliyyət sahəsini əks etdirən rəsmlərlə daha da diqqət çəkici hala gətirilir. Hazırlanan bukletlər bu reklamdan xəbərdar olmaq istəyən auditoriyaya paylanılır. Həmçinin buklet sifarişi bu və ya digər mövzulardakı konfranslar, təqdimatlar zamanı da böyük sıxlıqla istifadə edilir.
*A4 ölçüsündə
*3 qatlanan
*Minimal tiraj 1000 ədəd
*Təhvil müddəti 3-6 iş günü
*Dizayn əlavə 60 AZN
Buklet nədir? Hansı məqsədlərlə istifadə edilir? Effektiv tanıtım necə olunur?
Buklet, sözlükdə çox az səhifəli kitab ya da kitabcıq olaraq keçir. Bu az səhifəli kitab sayəsində çox uzun illərdir insanlar yeni işlərini tanıtma, mövcud işlərini böyütmə, marka tanınmasını artırma kimi bir çox önəmli icraatı gerçəkləşdirdi.
Təməldə tanıtımını və reklamını etmək istədiklərinizin tək ya da bir neçə səhifəlik buklet çapı hələdə ən etkin və uyğun reklam yöntəmidir.
Yeni açdığınız firmanızın açılışını eşitdirmək üçün buklet sifarişi edərək reklamınıza başlaya bilərsiniz. Kampanyalarınızı da buklet çapı ilə çevrənizdə tanıtmağınız mümkündür. İş dəyişikliklərinizi, endirimlərinizi elan edəbiləcəyiniz kimi markanızın reklamını artırmaq məqsədi ilə də buklet sifarişi edə bilərsiniz. Buklet dizaynı və çapı düşünüyünüzdən daha çox imkanlara sahibdir.
Buklet, effektiv reklam vasitəsi olada bilər olmayada bilər; bu durum əslində bütövlüklə sizin əlinizdədir. Nəticədə bukletin üzərinə hər çap olunan mövzunu effektiv buklet sifarişi adlandırmaq düzgün olmazdı.
İdeya, dizayn, çap, paylanması mərhələlərinin hər biri bukletlərdən gözlənən nəticə üçün çox önəmlidir. Buklet sifariş edərkən hər mərhələyə diqqət olunmalıdır.
Araşdırma, daha öncə rəqiblərin hazırladığı bukletlərlə tanış olmaq çox önəmlidir. Bu zaman siz artıq necə ir formada buklet sifarişi etmək istədiyinizi təsvir edə biləcəksiniz. Tanıtmaq istədiyiniz sahə haqqında ətraflı məlumatları şəkilləri ilk öncə özünüz üçün qeyd kitabçasında hazırlamalısız. Müştərinin nə gömrək istədiyini düşünün və onları qeyd edin.
Siz nə təklif edirsiz və insanlar nə tələb edir bunların hamısını mütləq şəkildə qeyd edin. Tələbkar müştəriləriniz kimlərdir, haradadırlar və nə istəyirlər, bunları bilmək vacibdir? Buklet dizaynı zamanı bunlar ən öndə olan ünsürlər olacaq.
Gərəkli bütün məlumatları topladınız və necə bir dizayn istədiyinizə. Dizayn hissəsində bilməli olduğunuz bir neçə önəmli amil var.
· Buklet, yazılar və şəkilləri ilə bir bütünlük sərgiləməlidir. Məqsəddən kənar istifadə olunan yazılar və şəkillər buklet çapı-nı tamamilə mənasız hala gətirə bilər.
·Həddindən artıq şəkilli və ya həddində artıq yazılı bukletin daha cəlbedici və faydalı buklet olması anlamına gəlmir. Müşətrilərin diqqətini dağıtmayan və sıxıcı olmayan şəkilə və yazılarda istifadə olunması olduqca vacibdir! Oxumağı çətinləşdirən rənglərdən istifadə etmək düzgün deyil. Məsələn göy üzərində qırmızı yazı oxumağı çətinləşdirir.
· Yazı paraqraflarını normadan artıq böyütmək və ya kiçiltmək bukleti oxunmaz hala gətirəcək.
· İnsanların əlllərinə alar-almaq atmaq isdəyəcəyi dizaynlardan qaçın
· Çox bilinən dizaynlar hər zaman çox güvənilən dizayn olduğu anlamına gəlmir
· Anlatmaq istədikərinizi qısa və axıcı cümlərlərlə kağıza doldurun.
· Yazı və şəkillər arasındakı ahəngi qoruyuj bir birilərini sıxıcı göstərməyə və yaxud boğmağa imkan verməyin.
· Lognuza, və məhsullarınıza uyğun rənglərdən istifadə edin. Lazım olandan artıq rənglərdən istifadə etməyin.
· Bukletin arxa və yaxud ön tərəfində telefon nömrəliniz və mümkün dürsə ünvanınzı xəritə formasında göstərməyə çalışın.
· Xüsusəndə qatlanan bukletlərdə ön səhifədə böyük və çox cəlbedici şəkillərdən istifadə etməyiniz tövsiyyə olunur.
Buklet üçün hazırladığıınız dizayndan sonra ən önəmli hissələrdə biridə buklet çapı dır. Çap əyər keyfiyyətli və dolğun rənglərlə olarsa hədəf kütlənizə çatmağınız daha asan olacaq
– Ofset çapı mı yoxsa lazer çapı mı edəcəyinizə qərar verin. Əslində günümüzdə ofset və lazer çapından başqa növ çaplarda mövcuddur.
– Kəsim və qatlanma detallarına diqqət edin. Düzgün kəsilib qatlanmayan bukletlər dizaynın korlanmasına səbəb ola bilər.