Loading
Çap məhsullarının ən məşhur növlərindən biri təqvim çapı dır. Suvenir, korporativ əşyalar, reklam aləti kimi istifadə olunur. Məhsullar özləri üçün alınır, həmkarlarına təqdim olunur, paylama materialları kimi istifadə olunur.
Təqvimlərin kütləvi istehsalı mətbəələrin və çap mərkəzlərinin səlahiyyətindədir. Təqvimlərin növləri aşağıdakılardır:
Çap sənayesində daha populyar olan divar təqvimi sifarişi və stolüstü təqvim çapıdır. Standart ölçü A5 dir. Belə bir təqvimlər reklam üçün ən ideal variantdır. İl boyu şirkətinizin reklamı müştərinizin gözü qarşısında olur. Bu onun əsas fikridir. Bir qayda olaraq, bu cür məhsullar ikitərəfli hazırlanır: bir tərəfdə tarix şəbəkəsi, digər tərəfdən isə müştəri şirkətinin reklamı. Onlar vizitkartlar kimidir. Böyük tirajlı çaplar adətən ucuz başa gəlir, effekti isə olduqca nəzərə çarpır.
Stolüstü təqvimlər daha cəlbedici görünür. Masaüstü təqvimlərin çapı hər səhifəsində fəsilə uyğun olaraq öz şirkətinizin reklamları fərqli tərzdə yaza bilərsiniz. Məhz buna görədə sizin reklamının heç zaman köhnəlmir. Çox vaxt onlar “ev” və ya “piramida” formasına malikdirlər. Bu cür məhsullara həm dizayn mərhələsində, həm də çap prosesində ciddi tələblər qoyulur. Onlar masanın üstündə yerləşirlər, yəni həmişə gözdədirlər. Material sıx, aşınmaya, nəmə davamlı olmalıdır. Ayrı-ayrılıqda rüblük təqvimi qeyd etməyə dəyər. Bir anda üç ayı görə bilərsiniz, bu xüsusilə biznes planlaması üçün əlverişlidir. Bu tip məhsullar demək olar ki, bütün ofislərdə mövcuddur.
Yaxşı təqvim rahat olmalıdır . Əgər belə deyilsə, o, reklam funksiyasını yerinə yetirə bilməyəcək və insanlar ondan sadəcə istifadə etmək istəməyəcəklər. Bir çox cəhətdən rahatlıq və praktiklik seçilmiş materiallardan asılıdır. Onlara qənaət etməyə dəyməz.
Bir qayda olaraq, təqvim çapı kağızının sıxlığı təxminən 250 q/m² olan örtülmüş kağızda çap olunur. Dəstək və örtük üçün daha ağır qramajlı materialdan istifadə olunur: 300/350 q/m². Karton cib ölçüləri üçün uyğundur. Səth mat və parlaq ola bilər, çap – bir və iki tərəfli. Təqvimlərin istehsalı nda bir hissəsi əl işindən ibraətdir ki, bu da prosesi çətinləşdirir və xərcləri artırır.
Çap təqvimlərini üç mərhələyə bölmək olar. Onların hər birini nəzərdən keçirək.
Hədəf auditoriyasını və həll edilməli olan vəzifələri öyrənmək vacibdir. Şəkillərin mövzusu, rəng sxemi (məsələn, şirkətin korporativ rənglərində) bundan asılı olacaq. Məlumatların və tarixlərin oxunaqlı olması, hətta uzaqdan da yaxşı seçilə bilməsi vacibdir. Mərhələ hissə-hissə başa çatır. Müştəriyə göndərilir, təsdiqlənir və ya yenidən təsdiq edilməklə düzəldilir.
Rəqəmsal və ya ofset metodundan istifadə edə bilərsiniz. İqtisadi məqsədəuyğunluğu rəhbər tutmağa dəyər: böyük çap üçün ofset çapa üstünlük verilir. Onlar artdıqca məhsul vahidinin maya dəyəri azalır. Rənglər doymuş, çalarlar detallıdır. Metal mürəkkəblərlə çap etmək mümkündür.
Çatışmazlıqlar arasında prosesin müddəti, çap formasının hazırlanması ehtiyacı var. Rəqəmsal texnologiya daha çevikdir. Onun bütün üstünlükləri kiçik çaplarla işləyərkən üzə çıxır. İş prosesində tərtibatı tənzimləyə, təcili sifarişləri yerinə yetirə, lazımi sayda nüsxə çap edə bilərsiniz. Çapların qurudulması tələb olunmur, onlar dərhal çapdan sonrakı emal üçün göndərilir.
Çapdan sonra kəsmə, qatlama, dəstlərin yığılması, laminasiya/laklama işləri aparılır. Bu prosedurlar yalnız hazır məhsulu daha cəlbedici etmir, həm də örtük üçün qorunma yaradır. Bu vacibdir, çünki təqvimlər il boyu təqdim olunan vəziyyətdə qalmalıdır. Eksklüzivlik vermək üçün məhsullar folqalanır, isti ştamplama, zərli, fiqurlu oyma ilə işlənir.
Rəqəmsal təqvimin çapı prosesi videoda göstərilir: