Çap xidmətləri sifariş edərkən ilk qarşılaşdığımız sual: Dizayn hazırdır?
Cavabınız xeyr-dirsə narahat olmağa dəyməz. OkPrint.az mətbəəsi sizə hər növ məhsulların dizayn xidmətləri təklif edir.
Bunlar müxtəlif reklam flayerləri, kataloqlar, vizitkartlar, sertifikatlar, bukletlərdir. İnternetin, elektron texnologiyaların populyarlığına baxmayaraq, çap olunan məhsullar insan həyatının demək olar ki, bütün sferalarında hələ də geniş yayılmış qalır.
Çapın orijinal olması, istifadəçiləri (oxucuları, alıcıları, müştəriləri) cəlb edəcək fərdi xüsusiyyətlərin olması üçün çap dizaynına kifayət qədər diqqət yetirmək zəruridir. Hər bir dizayn fərdi müştərinin tələbləri əsasında yaradılır, həmçinin, çap məhsullarının konkret növünə qoyulan texniki tələblər əsasında tərtib edilir.
Ən vacib rol çap dizaynerinə məxsusdur. O, məhsulun yaradılmasının bütün mərhələlərində, o cümlədən çapdan sonrakı proseslərdə iştirak edir. Çap məhsullarının dizayneri tərəfindən yerinə yetirilən əsas işlər aşağıdakılardır:
Çap dizaynı olduqca mürəkkəb prosesdir, buna görə də mütləq müəyyən mərhələlərə bölünür. Adətən, çap konstruktoru bu işi elə əvvəldən son mərhələyə qədər yerinə yetirir ki, bu zaman çap məhsulları tamamilə hazırdır.
Çap dizaynı – birinci mərhələ hansıdır? ilk mərhələdə bütün lazımi məlumatlar vurğulanır, mətn və illüstrasiyalardan ibarət bütün qrafiklər tərtib olunur. Həmçinin, müştəri kataloqdan müəyyən konsepsiya seçə bilər, eyni zamanda dizayner şablonu müştərinin tələblərinə uyğunlaşdırmalıdır.
İkinci vacib mərhələ isə konsept üçün uyğun rənglərin, müxtəlif şrift və illüstrasiyaların seçilməsidir. Onlar yalnız mövzu üçün deyil, həm də psixoloji cəhətdən potensial istehlakçı və alıcıya da uyğun olmalıdır. Seçilmiş üslublar bir-biri ilə yaxşı birləşdirilməlidir. Şriftlər çox olmamalıdır – onlar çap məhsulları üzərində yeri həddən artıq yükləməməlidirlər. Çap dizayneri — xüsusi, rəngarəng və eyni zamanda harmonik məhsul yaratmaq üçün stil və zövq hissi olmalı olan mütəxəssisdir. Bu məhsul potensial istehlakçını məhsul almaq və ya xidmətdən istifadə etmək üçün təşviq etməlidir.
İkinci mərhələdə mühüm nöqtə rəng həllidir. Rənglər müştərinin korporativ rəng və üslubuna uyğun olmalıdır. Əgər belə rəng və tonlar yoxdursa, o zaman mütəxəssis müəyyən rəng sxemini (müstəqil və ya müştəri ilə birlikdə) seçməlidir ki, bu da alıcıların və istehlakçıların xidmətlərdən istifadə etmək və ya məhsulları almaq istəyinə səbəb olacaq. İstənilən halda peşəkar bilir ki, hansı rəng kombinasiyaları arzu olunan effektə nail olmaqda kömək edə bilər. Həmçinin dizayn işləri mövzuya uyğun olacaq optimal həlldən, rənglərin, kölgələrin və şriftlərin icazəli kombinasiyasından istifadə etmək vacibdir.
Çap xidmətlərimizlə kataloqdan, saytdan və s. tanış ola bilərsiniz. OkPrint şikəti sizin üçün bütün dizayn xidmətləri ni sərfəli qiymətə təklif edir.
Tiraj çoxaldıqca endirim tətdbiq edilir